GENCFAN

gncfn hortlayabilen site............
 
AnasayfaPortalSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 İLKOKUL KÜFÜRLERİ

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
ezgi

avatar

Mesaj Sayısı : 68
Kayıt tarihi : 08/04/08

MesajKonu: İLKOKUL KÜFÜRLERİ   Çarş. Nis. 09 2008, 19:06

eşşek!
+domuz..
-sensin..
+sensin!..
-ne diyorsan iki katı..
+10 katı..
-çelik ayna.. (ne dersen sana )

-salak
+sallanda sümüğüne bak
-yuvarlada ağzına at

-salak
+sapsalak
-sarmısak
+sapsarmısak... ( yaratıcılıklar gelişiyo )

-sana ne?
+saman ye
-samancının kızıyla evlenirsen bana ne??

-ayııı
+ **** girsin keman yayı
- seninkine de ingiliz tramvayı
+ sana hamdullah dayı...


-aptal!!!
+bana ne dersen sana iki katı
-sana on katı
+sana yüzz
-sana sonsuz katı
+sana da sonsuzun yüz katı
-sana sonsuzun sonsuz katı
+sana sonsuzun sonsuzunun sonsuz katı.....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
begüm

avatar

Mesaj Sayısı : 135
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 06/04/08

MesajKonu: ilkokul küfürleri   Perş. Nis. 10 2008, 17:20

yhaa harbiden bi zamanlar biz de mi böyleydik zuhaaa Very Happy Laughing Smile Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
_ZeYNeP_

avatar

Mesaj Sayısı : 1
Yaş : 25
Kayıt tarihi : 11/04/08

MesajKonu: Geri: İLKOKUL KÜFÜRLERİ   Cuma Nis. 11 2008, 18:25

-ayııı
+ **** girsin keman yayı
- seninkine de ingiliz tramvayı
+ sana hamdullah dayı...

süper yaaa hamdullah dayı Laughing Very Happy ( pirat )
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
begi92



Mesaj Sayısı : 2
Kayıt tarihi : 11/04/08

MesajKonu: Geri: İLKOKUL KÜFÜRLERİ   Cuma Nis. 11 2008, 21:31

güzelmiş....bizde mi böleydik harbiden yaa =)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
TamerHan
moderatör
moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 92
Nerden : kırklareli/lüleburgaz
Kayıt tarihi : 01/04/08

MesajKonu: Geri: İLKOKUL KÜFÜRLERİ   C.tesi Nis. 12 2008, 14:17

Ben genelde küfür etmiyodum Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ezgi

avatar

Mesaj Sayısı : 68
Kayıt tarihi : 08/04/08

MesajKonu: Geri: İLKOKUL KÜFÜRLERİ   Paz Nis. 13 2008, 09:39

çok komik yhaa Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ezgi

avatar

Mesaj Sayısı : 68
Kayıt tarihi : 08/04/08

MesajKonu: Geri: İLKOKUL KÜFÜRLERİ   Paz Nis. 13 2008, 12:32

koptummm:d
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
tuba

avatar

Mesaj Sayısı : 17
Kayıt tarihi : 13/04/08

MesajKonu: Geri: İLKOKUL KÜFÜRLERİ   Paz Nis. 13 2008, 12:36

bn bunları geliştirdim 1. sınıfta küfür ediodum ztn havalıydım 1. sınıfta şimdi tekme tokat dalıorm okulda baya ün yaptım spr bişi herkes sayıo=)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
büşra



Mesaj Sayısı : 9
Kayıt tarihi : 12/04/08

MesajKonu: Geri: İLKOKUL KÜFÜRLERİ   Perş. Nis. 24 2008, 18:03

harıka kucukluk işte
ck haklısın arkadasım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: İLKOKUL KÜFÜRLERİ   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
İLKOKUL KÜFÜRLERİ
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» KISA FILM TÜRLERİ
» Aslı Şiirler :))
» RÜYA TABİRLERİ (İSLAMİ)

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
GENCFAN :: Komikk :: Komik yazılar-
Buraya geçin: